۱۳۸۸ تیر ۱۹, جمعه



دود سیگار به نوبه ی خود از عجیب ترین عجایب خلقت و به نوبه ی خود اعجوبه ایست!

( به قول زن داداش) این موجود امروز بسی فکر منو به خود مشغول کرده...البته الان که از لحاظ دستوری نگاه می کنم، به خود یعنی به من مشغول کرده در حالیکه من منظورم دوده بود نه خودم ولی با عمیق تر شدن در این مسئله میبینم که به خودمم مشغول و اشغال شدم!

قانون شماره ی یک:

1.هیچ وقت کلتو تو کیک تولد نکن.

2.اگر کردی هیچوت تکرارش نکن.

3.اگر بازم کردی دیگه تا ابدالدهر کلت تو کیک میمونه(اون حیوونه نه...میماند!)

4.همیشه ظرفتو بشور.

*بقیه ی قانون ها را بسته به اقتضای متن و خود( یعنی شما نه اون متنه) مانند قانون شماره ی یک جمله گذاری کنید.

5.سیگارو فقط نیگا کنید.

خلاصه...

دود سیگار به نوبه ی خود از عجیب ترین عجایب خلقت و به نوبه ی خود اعجوبه ایست که فکر هر انسان باشعور و فرهیخته ای را به تفکر وامی دارد!

۳ نظر:

  1. دود سیگار...
    والا تو اون عکسا فقط خاموش بودن!!! و تا دلت بخواد افه!!!
    قانون پنجم:پاتو تو کیک کن! مجلسی تره!!

    پاسخحذف
  2. هر وقت رفتی تولد به من زنگ بزن من باهات میام

    پاسخحذف